Wednesday 1 February 2012

Lagi..lagi..hehehe..

Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah dan kebanyakannye sama.. terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul ? Jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak le boring sangat lebih lg kalu yg kejenye mmg jawab tepon)

1 Soalan: haloo, may I speak to bedah please?
Jawapan: maaf  sini bukan balai polis

2 Soalan: haloo, siapa disana?
Jawapan: ntah saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane

3 Soalan: haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?
Jawapan: nak cakap cakap je ler buat ape tanye saya



4 Soalan: haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur

5 Soalan: haloo, mak ade rumah?
Jawapan: mak takde rumah bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli

6 Soalan: boleh saya bercakap ngan siti?
Jawapan: maaf nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye time kacih

7 Soalan: haloo, tolong panggilkan samad saya nak bercakap dengannye
Jawapan: sila panggil sendiri saya sibuk maaf

8 Soalan: halloo
Jawapan: haloo pusat sakit mental disini anda ingin mendaftar?

9 Soalan: haloo, saya nak tumpang bertanya
Jawapan: maap ini bukan kaunter pertanyaan



hehehe..lawak..lawak....apepun smile..smg ceria ari ni..x mo cedey2 yup
LOL =)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...