Friday 3 February 2012

CYBER RINDU ^_^ (FINALE)


To You Just Because
You’re Very Special to me
I want this message to put a smile on your face.
I want it to remind you that you have been on my mind
I want it to tell you that
I think you’re wonderful.
I want it to be a beautiful part of this day.
And I want it to help you remember
-every time you remember it in the days yet to be-
That this message was sent to you.. just because..
You’re very special to me……..

Nice words! Emm.nampaknya seharianlah aku senyum. Tak kusangka Shah akan hantar e-mail sebegitu. Betul-betul buat aku terpegun. Menarik dan begitu ‘merasuk’ jiwaku.
Aha..boring-boring ni baik aku chat sekejap…

Robin22: Hai..Assalamualaikum…

Tiba-tiba aku disapa. Shah???

Marion17: Waalaikumussalam..

Alhamdulillah. Ada jugak mamat ni. Macam tahu-tahu je aku rindu kat dia.

Robin22: As apa khabar? Lama tak nampak. Shah rindulah……

Samalah Shah. Aku pun rindu jugak..Ah..controllah sikit!

Marion17: Baik.

Ringkas sahaja jawapanku. Tapi kalau boleh aku nak taip besar-besar macam ni..SHAH!!!! I MISS U!!!!! I REALLY REALLY MISS YOUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!

Robin22 whisper: Kenapa ni As? Marahkan Shah lagi ke? Maaflah.. tak terlintas pun dalam hati Shah nak sakitkan hati As. Shah terpaksa buat macam tu untuk kenal As dengan lebih rapat lagi. Shah harap As faham……
Marion17: La..sapa yang marah..As tak marah pun..
Robin22: =0)
Marion17: Apa senyum-senyum?

Namun, aku turut tersenyum.

Robin22: Betul As tak marah ni?
Marion17: Em..tapi..
Robin22: Tapi apa lagi yang???

Yang? Alangkah bahagianya kalau ku dengar ia dituturkan sendiri olehmu Shah.He..he..he

Marion17: Shah kena belanja As. Tak boleh tidak. Mesti dilaksanakan mengikut perintah.
Robin22: Itu saja? Shah tak kisah. Kena belanja As seumur hidup pun Shah sanggup. Tapi bila As senang?

Ler..aku main-main jer. Tapi peduli apa. Inilah peluangnya aku bermanja- manja sikit! Cewah!!!

Marion17: Hari minggu ni. Boleh?
Robin22: No problem. Tapi janji tau! Nanti Shah jemput As kat rumah. Sambil tu boleh gak rapat-rapat lagi ngan abang ipar! He..he..he.
Marion17: Oklah..
Robin22: As, Shah kena pergilah. Lupa pulak ada kelas petang ni. Nanti Shah terlambat pulak. Shah pergi dulu yek? Esok jangan ponteng lagi! Sebab marahkan Shah pelajaran As pulak tertinggal.
Marion17: Baik cikguuuuuuuuuuuu!
Robin22: Oklah, bye sayangggg!!!!!!!
Marion17: Bye darlinggggggggg!!!!!

Hehe.. dalam tak sedar aku taip perkataan tu. Darling lagi!

Robin22: Yahooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aku tak pasti apa yang Shah gembira sangat. Namun aku pun turut merasa gembira kerana aku yakin benih cinta mula mekar kini. Eh, hari ni hari apa? Khamis? Aisey!!!! Khamis, Jumaat, Sabtu, Ahad!!!! 3 hari lagi!
“Mak! As dah kena rasuk ‘dek’ Jembalang!!” Aku menjerit sendirian dnegan gembiranya. Mujur Along tak ada. Nampaknya akan berakhirlah nyanyian rindu. Tiada lagi tangisan sendu dan pastinya aku akan menerima wahai Ezurin Shah. Alangkah bahagianya hidupku, terkena panahan api cintamu….Namun begitu, aku rela!!!!!!!!!!!!!

ERM….ABIS SUDAH~~~~ ^_^
~SELAMAT ENJOY YA~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...