Wednesday 1 February 2012

I'm mad..grrrrrrrrrr.....

Sakitnya kepala aku..tensen betul hari ni....kenapalah hari2 terpaksa mengadap perkara2 yang menyusahkan dalam hidup aku..menyakitkan hati betullah....ikutkan memang dah tak tahan lagi dah....apa halnya yang menyakitkan hati aku tu biar la aku sorang je yang simpan...apa yang nak diluahkan hari ini adalah aku sangat geram....geram..geram dan geram...
kenapalah hidup aku dah tak macam dulu lagi....orang kata kalau kita menjerit kuat2, kita luahkan segala benda yang menyekat kepala otak kita ni nanti ia akan keluar..hati kita rasa puas..rasa lega..hm..betul ke macam tu...tapi kenapa ye aku still rasa tertekan lagi..aku rasa nak marah je....tak puas hati betul....arghhhhhhhhhhhhhhhh....tensennya aku....bila la semua ni akan berakhir...dugaan....
Banyakkan istigfar raihan....apa dah jadi pada kau ni...Ya Allah, ampunkanlah aku...ampunkanla hambamu ini...
Ambil wuduk sudah...solat sudah....tapi hati aku tetap tak tenang...apa aku nak buat lagi...Ya Allah, hambamu ini tak cukup tabah Ya Allah...tolongla hambamu ini..kumohon padaMu....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...