Saturday 18 February 2012

Entri malam ni...

Assalamualaikum...
Duhai malam.....begitu cepat je dah malam kan..hai cepat betul masa berlalu....tanda2nya?? tahu-tahu sendirilah kan...em malam ni entri apa ek??


OPppsy....entri malam ni adalah mengenai APA KATA HATI..apa hatimu? apa kata hatiku?? apa yang aku merepek ni?? hehe..btw sajelah nak tulis pun..nama pun kala hatiku berbicara..tulis je la apa yang aku rasa sekarang kan...saja je nak share sal tadi petang de tengok satu movie ni..tajuknya "APA KATA HATI".






Filem Apa Kata Hati? dibintangi oleh Raja Farah, Farid KamilAwal AshaariDynasAwieKartina Aziz, Ogy Ahmad DaudHarun Salim Bachik. Ia mengisahkan Elly (Raja Farah), seorang pereka fesyen muda bekerja di Butik Karya Anggun merupakan seorang gadis ceria dan berfikiran positif, diuji dengan satu pemberian yang memang diimpikan oleh semua wanita iaitu dapat membaca fikiran lelaki.


Namun Elly menganggap itu satu sumpahan apabila dia banyak mendengar yang tidak baik berbanding yang baik. Dengan pemberian itu juga, Elly jadi keliru dalam membuat pilihan teman hidup.Kebuntuan tersebut mendorong Elly membuat sesuatu keputusan dengan mengikut kata hatinyaApakah Elly berjaya membuat keputusan tepat dengan menurut kata hati?


hehe..basically..citer ni simple jer...ala love comedi...citer yang tak berat sangat otak..enjoy and very the kelakar one..tapi ada jugak meluatnya...t aku bitau nape..yang funnynye citer ni sampai aku gelak terbahak2 tak ingat dunia lagi ialah part A C Mizal jadi tok dukun...memang sempoi dan gila2...biol jugak tok dukun ni ye...leh pulak time x de customer wat kelas exercise...kemain je bila customer datang siap kena mik nombor padahal x de pun customer yang beratur...haha..pastu tingkah laku dia time nak ubat pesakit tula kononnya..dah macam orang menurun tahap sengal plus sewel..hehe..sakit leher aku ketawa kuat2..dah tu pandai pesan kat customer suh bayar khidmat dia yang tah kebenda tuh...tapi tok dukun ni memang ada power kot kalau tak camne si elly tu leh ada kuasa baca fikiran lelaki???


satu lagi watak yang aku suka watak 'Sophie' oleh Awie..kalau Awie memang terbaik r lakonan dia..semua orang pun terhibur ngan acting dia..memang menjadi lah...last2 dia pun sibuk nak jumpa tok dukun jugak..haha..apalah...


Tapi seyes..aku meluat giler ngan lakonan farid kamil...dalam citer ni farid kamil sebagai aidil selaku bf nye si elly ni..tapi playboy...menyampah pulak tengok..Opps..bukan aku tak suka dia ek...x baik pulak kan..em..aku tak suka je watak dia dalam citer tu...macam selekeh r dalam citer tu...on the first half of the story aku suka sangat ngan watak riezman lakonan Awal..aku rasa dia lah yang ok wat elly..tapi x sangka pulak sebenarnye dia tu suckssssssssss....poyo betul....


Keputusannya...Elly berjaya membuat keputusan....dia pilih Aidil..dan sebenarnya Aidil pun memang cintakan Elly..baru dia tahu erti cinta bila dia dah kehilangan Elly..






As a conclusion...aku terfikir pulak..kalau la aku ada anugerah tu apa aku nak wat ek..ke aku jadi macam Elly???? mesti seronok kan kalau kita dapat baca fikiran orang lelaki...so kita tahulah samada diaorang ni betul-betul ikhlas kat kita atau tak..tapi kalau kita sik dengar je apa yang semua lelaki cakap tak kira masa dan tempat boleh gila jugak kan....hehe..so baik aku pilih x mau jadi gila...sebab kehidupan sekarang yang nak kira ok tak ok ni pun aku macam nak gila dah....apepun yang penting terima jelah segala ketentuanNya...the main thing aku memang enjoy r ngan citer ni ^_*





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...